H!P@f
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilDernières imagesS'enregistrerConnexion
Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

 

 [Pop] Wonder Girls

Aller en bas 
+22
ryo21
Nakane
MMboy
deneth
Marion
Kimurisa
Roldan
yosfan
Sushikun
Umiko
Le petit Hamster
Gaara
Megu_Megumi
Myllena
Maeva
LotusPearl
nyo-chan
Blue Angell
Krakra
°°Reina°° Sushi
poufchka
Gehena
26 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Suivant

Quelle est votre membre préférée?
SunYe
[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_g100%[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_d10
 0% [ 0 ]
YeEun
[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_g1013%[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_d10
 13% [ 1 ]
SoHee
[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_g1013%[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_d10
 13% [ 1 ]
YooBin
[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_g1038%[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_d10
 38% [ 3 ]
HyeLim
[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_g1025%[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_d10
 25% [ 2 ]
SunMi
[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_g1013%[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_d10
 13% [ 1 ]
HyunA
[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_g100%[Pop] Wonder Girls - Page 7 Coin_d10
 0% [ 0 ]
Total des votes : 8
 

AuteurMessage
Gaara
Roi des écureuils
Gaara


Age : 41
Masculin
Nombre de messages : 17987

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptySam 18 Sep 2010, 02:19

Je prends la femme au chapeau et l'oeuf de Pâques Wink
Sinon, dommage qu'il y ait le nom du site en énorme sur les photos...
Revenir en haut Aller en bas
Maeva
Takitty
Maeva


Age : 35
Féminin
Nombre de messages : 4725

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyMar 21 Sep 2010, 13:29

Citation :
SEOUL, Korea (AVING) — Korean Creative Content Agency (Representative Jae Woong Lee, www.kocca.kr, KOCCA) stated that it will hold a Korean Contents Showcase at MIPCOM the world’s leading entertainment content market, in Cannes, France on October 4.

Wonder Girls, the most well known Korean singer group in abroad countries, are to show an exquisite performance to cut the starting line of the opening ceremony at MIPCOM

The MIPCOM opening party is a networking party where around 3,000 MIPCOM buyers and sellers from countries around the world participate. KOCCA is proceeding with advertising Korean culture and excellent Korean programs through the Korean Contents Showcase ceremony.

KOCCA holds Korean contents advertising event under the title ‘What’s Wonder in Korea’ in the opening party on October 4, and optimizes the release of Korean strategic contents towards potential buyers.

In the main hall where Korean singers mainly perform, Wonder Girls, the most internationally well known Korean singer group, are to show an exquisite performance to initiate of the opening ceremony. Wonder Girls is Korea’s representative group consisting of 5 girls, and after ranked on the 76th in America’s Billboard Chart Hot 100 with their debut song ‘Nobody’, their mini album ‘2DT’ introduced this June also ranked 21st place in the Heatseekers Albums, the partial chart of the American Billboard. Wonder Girls are to step on the red carpet at the MIPCOM opening party with fabulous American actors this year.

Source: Omonatheydidnt




The Wonder Girls will be heading to Cannes, France on October 4th to perform at the Korean Creative Content Agency’s Korean Contents Showcase which will be held at MIPCOM.

MIPCOM is the world’s largest entertainment content market. MIPCOM’s opening ceremony is a networking event that is held annually in Cannes, France. This event consists of around 3,000 participants set to buy and sell from countries around the world.

The Wonder Girls will be opening for the “What’s the Wonder in Korea” contents advertising event held by the Korean Creative Content Agency (KOCCA). The KOCCA will be featuring other Korean culture related contents as well, such as the popular MBC historical drama, Dong Yi, and the SBS animation, Scan2Go. Also, they will be providing bulgogi so that participants get to taste some of Korea’s traditional food.

The KOCCA president, Jae Woong Lee, expressed that he wished this event would introduce Korean culture to a larger audience and improve Korea’s image.

Hopefully this event will open up more doors for the Wonder Girls and lead them to future opportunities to perform beyond Asia and North America!


Source: Allkpop

OMG O.O
Et en plus, ca seras l'anniv' de Yubin *o*
Revenir en haut Aller en bas
http://c-k-jpopnews.miss-kumi.com/
Gaara
Roi des écureuils
Gaara


Age : 41
Masculin
Nombre de messages : 17987

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyMar 21 Sep 2010, 19:36

Ah bah non, pas le 04 octobre !!! Et pas à Cannes !!!
Rah là là...
Revenir en haut Aller en bas
nyo-chan
Aibon
nyo-chan


Age : 35
Féminin
Nombre de messages : 1913

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyMar 21 Sep 2010, 20:53

Pourquoi pas à Paris !!!!!! *pleure*
Je veux les voir !

________________________________________________________________________
Nyo-chan's Ameba blog

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Bannl10
Revenir en haut Aller en bas
Maeva
Takitty
Maeva


Age : 35
Féminin
Nombre de messages : 4725

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyVen 24 Sep 2010, 23:39

Gaara a écrit:
Sinon, dommage qu'il y ait le nom du site en énorme sur les photos...

Si tu les veut sans tags elles sont ici.
Et en voilà d'autres de la même série là

Désolée, j'avais pas le courage de toutes les uploader Lol


Et bonne nouvelle =)

Citation :
The Wonder Girls have come in at #16 for Billboard.com’s ‘21 under 21′. The Wonder Girls first appeared on the Billboard charts when they debuted at #76 on the Billboard Top 100 with their song, “Nobody“. They were last featured on Billboard.com when they ranked #21 on Billboard’s Heatseekers Album Chart in July with their ‘2 Different Tears‘ album.

Recently, Billboard compiled a list of 21 stars under the age of 21 who had the “potential to rule the pop culture zeitgeist over the next 12 months“. Although 3 of the 5 Wonder Girls are 21 years old, Billboard included the group in their chart since Sohee and Lim are still under 21.

The Wonder Girls came in at number 16, before Never Shout Never and after Diggy Simmons. Others on the list were Charice Pempengco, Nick Jonas, Taylor Swift, Selena Gomez, Justin Bieber, Miley Cyrus, Demi Lovato, Soulja Boy, and Gossip Girl’s Taylor Momsen

Source: Allkpop
Revenir en haut Aller en bas
http://c-k-jpopnews.miss-kumi.com/
Gaara
Roi des écureuils
Gaara


Age : 41
Masculin
Nombre de messages : 17987

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptySam 25 Sep 2010, 00:14

Merci pour les liens.
Par contre, j'ai comme l'impression qu'on ne peut pas enregistrer les images à la volée :(
Revenir en haut Aller en bas
Maeva
Takitty
Maeva


Age : 35
Féminin
Nombre de messages : 4725

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptySam 25 Sep 2010, 00:18

Je viens d'essayer et ca marche Neutral
Revenir en haut Aller en bas
http://c-k-jpopnews.miss-kumi.com/
Gaara
Roi des écureuils
Gaara


Age : 41
Masculin
Nombre de messages : 17987

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptySam 25 Sep 2010, 01:55

Maeva a écrit:
Je viens d'essayer et ca marche Neutral
Trop bizarre, j'ai tenté avec IE et là magie ça a marché...pour les 2 premières sur lesquelles j'ai cliqué puis...plus rien.
Ca veut toujours me les faire enregistrer en tant que cible et pas en tant qu'image.
Sinon quand j'arrive sur la page que je clique sur une image ça me l'ouvre dans une page juste pour elle où je peux enregistrer tranquillement, puis si je clique sur une autre et que je reviens sur la 1ère...bizarrement ça me l'ouvre en "diapo" comme les autres et je ne peux plus l'enregistrer comme la 1ère fois affraid
Vive la magie du web, des ordis, des navigateurs, des...

Je vais y arriver en ouvrant/fermant le navigateur une dizaine de fois, le tout et d'être patient Smile
Revenir en haut Aller en bas
Maeva
Takitty
Maeva


Age : 35
Féminin
Nombre de messages : 4725

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyJeu 07 Oct 2010, 12:01

Spécialement pour notre chacal [Pop] Wonder Girls - Page 7 639908
[Pop] Wonder Girls - Page 7 25ahshv [Pop] Wonder Girls - Page 7 173460513 [Pop] Wonder Girls - Page 7 173399155 [Pop] Wonder Girls - Page 7 173400262 [Pop] Wonder Girls - Page 7 173425016

Le chacal s'est fait chacaliser [Pop] Wonder Girls - Page 7 41
Revenir en haut Aller en bas
http://c-k-jpopnews.miss-kumi.com/
Gaara
Roi des écureuils
Gaara


Age : 41
Masculin
Nombre de messages : 17987

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyJeu 07 Oct 2010, 18:45

Alors ça c'est super triste :(
Ah mais qu'elle est magnifique tout de même I love you

Il y a d'autres photos d'elle ???
Revenir en haut Aller en bas
Maeva
Takitty
Maeva


Age : 35
Féminin
Nombre de messages : 4725

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyJeu 07 Oct 2010, 19:19

Mince les autres photos ont disparus ><

Tiens =)
[Pop] Wonder Girls - Page 7 344t8q10 [Pop] Wonder Girls - Page 7 17339910 [Pop] Wonder Girls - Page 7 17340010 [Pop] Wonder Girls - Page 7 17342510 [Pop] Wonder Girls - Page 7 17346010
Revenir en haut Aller en bas
http://c-k-jpopnews.miss-kumi.com/
Maeva
Takitty
Maeva


Age : 35
Féminin
Nombre de messages : 4725

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyLun 18 Oct 2010, 12:01

Citation :
With news of Sunmi (18) being accepted to Dongkook University on October 15th, fans have been highly anticipating her comeback after previously withdrawing from the Wonder Girls.

Why are fans expecting a comeback? There have been many accounts in which fans reported seeing Sunmi visit the JYP Entertainment building often, stimulating discussion as to whether or not she’s preparing to return to the Wonder Girls.

JYP Entertainment stated, “It is true that Sunmi came to our office to learn dancing and singing even after her withdrawal. However, as opposed to calling it a rehearsal, she just comes to visit her friends and dance a bit while playing with them. Her contract is still valid, but as her withdrawal was decided by herself, her return to the industry will also be decided by herself.”

The representative continued, “We haven’t discussed anything specific about her comeback yet. She loves standing on stage so we don’t believe that she will be quitting the path of a singer. Again, her comeback will be decided by herself alone.”

Source: AllKpop

J'espère juste que si elle revient, Lim ne seras pas virée ><
Revenir en haut Aller en bas
http://c-k-jpopnews.miss-kumi.com/
Gaara
Roi des écureuils
Gaara


Age : 41
Masculin
Nombre de messages : 17987

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyLun 18 Oct 2010, 14:20

Les WG à 6 ?!!
En tous cas, même si je ne suis pas spécialement fan de Lim, ça serait sadique de la virer.
Revenir en haut Aller en bas
Mokona
Kaorin
Mokona


Age : 32
Masculin
Nombre de messages : 8912

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyLun 18 Oct 2010, 14:35

Noon faut pas virer Lim ._. J'adore SunMi mais Lim aussi alors me piquer pas ma Limou la remettez pas dans les Miss A !!! >o< Noon >ooo<

________________________________________________________________________
[Pop] Wonder Girls - Page 7 OdDaishi1_zps4163cf69
♥OdDaishi♥
[Pop] Wonder Girls - Page 7 Underbannakb
*~Kame~*
Revenir en haut Aller en bas
http://www.monkeyforwin.tumblr.com
poufchka
Yossy
poufchka


Age : 35
Masculin
Nombre de messages : 4309

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyLun 18 Oct 2010, 18:00

Moi j'accepte qu'ils virent Lim que s'il la mette avec les Miss A, ça devait être son groupe à la base et en plus elles sont (pour moi =p) meilleures et ont plus de potentiels...
Revenir en haut Aller en bas
Maeva
Takitty
Maeva


Age : 35
Féminin
Nombre de messages : 4725

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyLun 18 Oct 2010, 19:07

C'est vrai que les Miss A ont un énorme potentiel et ca me dérangerait pas si Lim en ferait partit mais depuis le début !!
La pauvre si elle se fait balader comme ça, elle est pas un bouche-trou non plus u_u
Revenir en haut Aller en bas
http://c-k-jpopnews.miss-kumi.com/
poufchka
Yossy
poufchka


Age : 35
Masculin
Nombre de messages : 4309

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyLun 18 Oct 2010, 19:20

J'ai lu que si Sunmi revenait elles allaient rester à 6 de toute façon, je les vois mal faire venir Lim pour la virer xD
Revenir en haut Aller en bas
Maeva
Takitty
Maeva


Age : 35
Féminin
Nombre de messages : 4725

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyLun 18 Oct 2010, 19:30

Ca c'est sur, mais ca me genes quand même. Avoir un nombre pair de membres ca rend naze sur scène ><
Et d'un coup les WG à 6, ca va faire bizarre ^^°
Revenir en haut Aller en bas
http://c-k-jpopnews.miss-kumi.com/
poufchka
Yossy
poufchka


Age : 35
Masculin
Nombre de messages : 4309

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyLun 18 Oct 2010, 19:34

J'avoue, c'est plus pratique quand le nombre est pair, c'est moins chiant pour les chorés, mais bon ils payent des chorégraphes assez cher ils arriveront bien à se débrouiller, et puis on parle on parle mais rien ne dit que SunMi reviendra bientôt...parce qu'elle a réussis son examen mais ça veut pas dire qu'elle reviendra, elle aurait pû l'avoir en restant avec les WG, elle veut peut-être juste être tranquile.
Revenir en haut Aller en bas
Maeva
Takitty
Maeva


Age : 35
Féminin
Nombre de messages : 4725

[Pop] Wonder Girls - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: [Pop] Wonder Girls   [Pop] Wonder Girls - Page 7 EmptyLun 25 Oct 2010, 19:19

Citation :
Halloween is right around the corner, so we’re throwing an awesome Wonder Girls Halloween Giveaway this year!

Five lucky fans will receive a personalized trick-or-treat basket with assorted goodies (including a WG autographed CD), made personally by yours truly, THE WONDER GIRLS!!

Each basket was made by one of the Wonder Girls and photos of the process will be posted throughout the week. How do you enter? It’s simple:

1. You must follow the Wonder Girls on Twitter at twitter.com/followwg

2. Tweet “@followwg #WonderGirls” and let them know your name, where you are from and who your favorite member is!

The five winners will be announced on Halloween, and if you are chosen, you will receive the basket that was made by your favorite member! So hurry and don’t be SCARED to enter!